loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام خمینی (س) رهبر اصول و اهداف: مجموعه مقالات و خاطراتی از نهضت اسلامی در بیست و یکمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (س)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده ظفر بنگاش | ابوالفضل زرنیخی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 102

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37265 10003022
23,000 20,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب متشکل از مجموعه مقالات و مطالب ارزنده در خصوص اندیشه و آثار نهضت امام خمینی (س) است که توسط موسسه اندیشه اسلامی معاصر کانادا به رشته طبع درآمده و توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ترجمه و منتشر شده است.

ظفر بنگاش مدیر موسسه اندیشه اسلامی معاصر کانادا در پیشگفتار این کتاب مینویسد: در تاریخ معاصر مسلمانان، نهضت های فراوانی بوده اند که برای تغییر در جوامع خود مبارزه کرده اند. برخی از آنها مبارزات خود را ملیگرایانه دانستهاند در حالی که برخی دیگر آشکارا اعلام کردهاند که در پی اجرای قوانین اسلامی در جامعه هستند اما بجز انقلاب اسلامی ایران، هیچیک از این نهضتها به موفقیت دست نیافتهاند. چه چیزی نهضت اسلامی را از نهضت هایی مانند اخوان المسلمین مصر و جماعت اسلامی پاکستان یا نهضت های الهام گرفته از آرمانها و روشهای آنها متمایز می سازد؟ ... دلایل فراوانی را می توان برای عدم موفقیت آنها برشمرد اما باید بر این نکته تأکید کرد که هیچ نهضتی بدون مبارزه و از خود گذشتگی موفق نخواهد بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما