loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت بحران در جمهوری اسلامی ایران؛ بحران های سیاسی - اجتماعی

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده منوچهر محمدی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 320

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

توطئه های مختلف و بحران ها در پنج گروه شامل کودتاها، منازعات قومی، ترورها و جنگ های تجاوزکارانه دسته بندی و در 17 مورد بررسی شده است، این دسته بندی ها در این کتاب توصیف و اینکه چگونه جمهوری اسلامی در مقابل توطئه ها مقاومت و آن ها را خنثی کرده، تحلیل شده است.

محمدی با اشاره به اینکه تاکنون نمونه این اثر با این جامعیت نوشته نشده است معتقد است نوشتار حاضر برای جوانانی که یاد از دوران گذشته و اتفاقات آن در ایران ندارند، هم می تواند مناسب باشد. مسأله بسیار مهم این است که در مصر یک کودتای کوچک مرسی را بر باد فنا داد، اما جمهوری اسلامی تا کنون 17 توطئه بزرگ را از سر گذرانده اما توفیقی کسب نکرده است. آخرین توطئه ای هم که در ایران صورت گرفت فتنه 88 بود که بی نتیجه ماند. باید بدانیم که این توطئه ها متوقف نخواهد شد و نباید تصور کنیم دیگر اتفاق بدی نمی افتد، بنابراین در جمع بندی و نتیجه گیری اثر به مسائل پیش رو نیز پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما