loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وحدت از دیدگاه امام خمینی (س)

تبیان دفتر پانزدهم

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37637 10003022
92,000 82,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

عزت و اقتدار اسلام و مسلمین از محورهای عمده و بلکه اصلی ترین بنیان اندیشه ها و آمال حضرت امام بود که سراسر عمر با برکت خویش برآن پای فشرد. برخلاف تصور دوستان جاهل یا دشمنان مکار در مکتب نظری و عمل امام، وحدت یک تاکتیک یا ابزار مصلحتی برای پیشبرد اهداف و مقاصد سیاسی انقلاب اسلامی نبود. برای امام وحدت از گسترده ترین عرصه آن که وحدت مستضعفان عالم در مقابل مستکبران است آغاز میشود ودر مراتب بعدی آن وحدت پیروان ادیان الهی در مقابل مشرکین و ملحدین، وحدت مسلمین، وحدت ملت و وحدت هر یک از اجزا و اقشار آن موضوعیت می یابد.

«من باز سفارش می کنم کشور ما در مرحله بازسازی و سازندگی به تفکر، به وحدت و برادری نیاز دارد». «وحدت از دیدگاه امام خمینی» عنوان دفتر پانزدهم از مجموعه تبیان می باشد که دربرگیرنده، افکار و نظرات امام راحل در ارتباط با مسئله وحدت و نقش و اهمیت آن در شکل گیری و پیروزی نهضت و ضرورت حفظ آن جهت دفاع از اصول و آرمانهای انقلاب کبیر اسلامی می باشد.

این اثر دارای شش فصل با عناوین ماهیت وحدت، ضرورت وحدت، روشهای ایجاد وحدت، آثار و نتایج وحدت، وجوه مختلف وحدت و خسارات ناشی از فقدان وحدت و بروز تفرقه می باشد که توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام تهیه و به زیور طبع آراسته گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما