loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نبوت از دیدگاه امام خمینی (س)

تبیان دفتر چهل و یکم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37638 10003022
121,000 108,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امام خمینی (س) که از عارفان به اسماء و صفات حق بوده، و همه عالم و موجودات را اسامی حق می بیند و می شناسد، نگاه او به نبوت با چنین معرفت و جامعیتی آمیخته است و در آثار خویش از نبوت در همة خطرات و عوامل از عالم اسما و صفات تا عالم ناسوت و طبیعت سخن رانده است؛ و رسالت پیغمبران الهی را در زمین نه به دنیا محدود کرده، و نه در آخرت خلاصه نموده، در رسالت آنان را دوگانه و یا گسیخته ندانسته است، بلکه آن را یک رسالت واحد برای تربیت و کمال انسانی شناخته و شناسانده است. در مجموعه پیش رو جامعیت و گستردگی را ملاحظه خواهید کرد که در کمتر کتابی می توان به چنین مطالبی دست یافت از جمله: بحثهای ضرورت، حقیقیت، خصوصیات، معجزه، عصمت، مقاصد، مقام، شخصیت، بعثت،معراج، وحی، جامعیت و خاتمیت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما