loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آزادی در اندیشه امام خمینی (س)

تبیان دفتر بیست و هفتم

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37798 10003022
57,000 51,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روشن است که مفهوم آزادی در مکتب اسلام با آنجه که در مکتب لیبرالیسم مطرح است کاملا متفاوت است. آزادی درادبیات امام همچون هرکلمه ارزشی دیگر،درسلسله مراتب نظام توحیدی معنا میشود .حضرت امام کوشیده اند تا به مدد مصادیق، معنای آزادی را تا حدود زیادی تبیین و مشخص نمایند.

این کتاب مشتمل بر 5 فصل است: کلیات، جایگاه آزادی، حدود آزادی، آزادی در بین قشرهای مختلف، رابطه آزادی با مفاهیم بنیادین حکومت.
در تنظیم قطعات منتخب هر یک از فصول و عنوان های فرعی، ترتیب و توالی تاریخی صدور آنها از طرف امام ملاک عمل بوده است نه توالی منطقی مطالب.
تاریخ صدور پیام ها و سخنرانی های امام برگرفته از مجموعه صحیفه امام در ذیل هر بخش ذکر شده و مشخصات کامل مأخذ براساس شماره مسلسل در پایان هر قطعه در انتهای کتاب آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما