loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول و روشهای آمار زیستی

ناشر امیرکبیر

نویسنده واین.و. دانیل

مترجم محمدتقی آیت اللهی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 612

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38474 10003022
190,000 180,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در حال حاضر توجه به تحقیق و پژوهش مورد نظر برنامه ریزان و طراحان پزشکی و بهداشتی قرار گرفته و نقش این رشته از دانش بشری در طرح های پزشکی و بهداشتی محرز شناخته شده ، ترجمه این اثر بر این مبنی صورت گرفته است که مأخذی جامع و معتبر به زبان فارسی حاوی اصول و روش های آمار زیستی در دسترس علاقه مندان ، اساتید و دانشجویان علوم پزشکی قرار گیرد .

کتاب حاضر اصول و روش های آمار زیستی را به زبان ساده بیان می کند. در این کتاب پس از توضیح هر اصطلاح، مثال و تمرینی را جهت یادگیری بهتر ارائه کرده است. بیش تر تمرینات در آخر فصول درسی آورده شده تا پس از تکمیل فصل مروری بر مطالب صورت می گیرد. چندین طرح و نمودار به منظور درک و وضوح بیش تر مفاهیم پیچیده و مشکل به کتاب افزوده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما