loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش فیلمنامه نویسی شهودی: چگونه در 21 روز فیلمنامه بنویسیم

1 (1)

ناشر امیرکبیر

نویسنده ویکی کینگ

مترجم عباس اکبری

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 226

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38529 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روش فیلمنامه نویسی شهودی در یک کلام یعنی با دل بنویس و بعد به کمک عقل بازنویسی کن. از آنجاکه هیچ کس با هیچ عقل و منطقی نمی تواند فیلمنامه بنویسد، نباید از عقل استفاده کرد، بلکه باید دل را به کار بست دلِ آدم زیرک تر از آن است که فکر می کنید فیلمنامه ای را که می خواهید بنویسید، می شناسد بنابراین تمام شک و تردیدها را کنار بگذارید و مستقیماً به دل مراجعه کنید.... روش فیلمنامه نویسی شهودی عقل را به کارهایی وامی داردکه به خوبی از عهده اش برمی آید. این امر دل را از قید و بند می رهاند تا فیلمنامه خود را بنویسد. ویکی کینگ از سال 1968 به کار نویسندگی و آموزش فیلمنامه نویسی مشغول است علاوه بر نوشتن فیلمنامه سریال های (دل به دل) و (قلمرو داستان)، مشاور فیلمنامه سریال های تلویزیونی و سینمایی نیز بوده است. این کتاب را درسال 1988 پس از بیست سال تجربه در فیلمنامه نویسی نوشته است که تا کنون بارها به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما