loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت رفتار سازمانی: کاربرد منابع انسانی

ناشر امیرکبیر

نویسنده پال هرسی | کنت بلانچارد

مترجم علی علاقه بند

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 223

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38670 10003022
92,000 87,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، چارچوب مفهومی سودمندی از ترکیب و یگانه سازی مفاهیم و نظریه های رفتاری ارائه می دهد که می تواند دست اندرکاران مدیریت را در تشخیص موقعیت های سازمانی و فهم مدیریت رفتار سازمانی یاری رساند. این کتاب با تمرکز بر مطالعه رفتار افراد انسان به مثابه اجزای اصلی سازمان ها، به بررسی ویژگیهای روان شناختی انسان، کنش متقابل فرد، و انگیزش و رهبری می پردازد.
در یادداشت مترجم می خوانیم: «مطالب کتاب هنوز برای تدریس دو واحد درس رفتار سازمانی یا روابط انسانی در سطح کارشناسی و در دوره های کوتاه مدت آموزش مدیریت، مناسب به نظر می رسد. »

در این اثر، دانشجویان علوم اداری و مدیریت ذیل مباحث گوناگون با ((مدیریت رفتار سازمانی)) آشنا می شوند .رفتار رهبر، محیط کار و انگیزه، برداشت رفتاری، تعیین اثربخشی مدیریت، انواع مدیریت رفتار سازمانی و برنامه ریزی های مدیریتی از جمله مباحث کتاب به شمار می آید .این مباحث با استناد به یافته ها، مفاهیم و نظریه های علوم رفتاری بررسی و ارزیابی شده است.

این کتاب مشتمل بر سوالاتی درباره مباحث گوناگون رشته مدیریت رسانه ای است که در هفت فصل تدوین شده است. در سه فصل اول و بخشی از فصل چهارم این کتاب به سوالات طراحی شده توسط مولف به همراه پاسخ آنها اختصاص دارد و بخش دیگری از فصل چهارم تا فصل هفتم این کتاب شامل سوالات گوناگون رشته مدیریت رسانه ای در آزمون دکتری تخصصی از سال 1382-1388 است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما