loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حکمت عرفانی: تحریری از درس های عرفان نظری استاد یدالله یزدان پناه

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38883 10003022
195,000 175,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حکمت عرفانی: تحریری از درس های عرفان نظری استاد یدالله یزدان پناه، سلسله درس هایی در عرفان نظری اسلامی است. این کتاب توسط علی امینی نژاد گردآوری و تنظیم شده است و در انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به چاپ رسیده است.

در کتاب حکمت عرفانی پس از مروری بر مراحل تطور تاریخی عرفان نظری، به تبیین موضوع، مسائل و تعریف آن پرداخته و نسبت عرفان نظری ب عقل و نسبت عرفان با دین مشخص شده سات.

آن گاه در فصل نخست کتاب حکمت عرفانی، خداشناسی عرفانی ذیل عنوان "وحدت شخصیه وجود و لوازم و نتایج و براهین آن" بررسی گردیده است. سپس در فسل دوم، به تفصیل درباره چینش نظام هستی از شرح و بسط اصل پدیده ظهور و تجلی و نفس رحمانی تا مقام ذات، تعین اول و ثانی، تعینات خلقی، تجدد امثال، قوس نزول و صعود و بالاخره تناسخ و معاد، سخن رفته است؛ به گونه ای که بیشتر حجم کتاب را به خود اختصاص داده است.

در فصل سوم و آخرین بخش کتاب حکمت عرفانی، نیز پیرامون جایگاه انسان و انسان کامل، نبوت، ولایت، رسالت و ختم ولایت بحث مختصری آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مصطفی.ب

اساسا هر فردی در عالم اگر بخواهد زندگی بهتری داشته باشد، باید از خودش و عالم شناخت داشته باشد و حتما شناختی ولو اجمالی به هستی شناسی و جهان بینی و انسان شناسی عرفانی داشته باشد تا جایگاه اش را در زندگی بهتر برآورد کند. این کتاب(حکمت عرفانی) می‌تواند مورد استفاده عموم علاقه مندان به ویژه دانش‌جویان، اساتید و... به عرفان نظری یا هر فردی که بخواهد راجع به «عرفان نظری» و هستی شناسی عرفانی به طور دقیق، حرفه ای و البته روان و قابل فهم یاد بگیرد، به طرز حیرت انگیزی فوق العاده است.

6 بهمن 1399

دانشجو

با توجه به اینکه چاپ 1394 هستش قیمت باید 29500 تومان باشد نه 63000 تومان

25 مهر 1398

سلام قیمت های ثبت شده بر روی سایت، قیمت هایی هست که ما کتاب ها را از مراکز پخش و ناشران تهیه می کنیم، این کتاب با افزایش قیمت به ما فروخته شده از طرف ناشر یا مرکز پخش که ما هم اقدام به تغییر قیمت دادیم

مجید نائبی

خیلی خوبه، جزو کتاب هاییه که باید فلسفه و عرفان خوانا بخرند

27 تیر 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما