loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازاریابی جهانی

مجموعه تجارت در هزاره سوم 1

ناشر امیرکبیر

نویسنده ریچارد سندهازن

مترجم محمدابراهیم گوهریان | هاشم نیکومرام

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 483

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 38923 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه غنی و 25 جلدی کتابهای تجارت در هزاره سوم که با نگاه به تحولات آتی ایران و جهان ترجمه و تدوین شده، سعی دارد تا با ارائه عناوین متعددی در زمینه های بازاریابی، مذاکرات تجاری، فروش، تجارت بین المللی، صادرات و گردشگری به حداکثر نیاز های امروز و فردای جامعه ما در نظام رو به گسترش مبادلات ملی و بین المللی با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و روزآمد پاسخ دهد.

هدف اصلی کتاب حاضر ارائه ابزار مفهومی و تحلیلی مورد نیاز برای بازاریابی کالاها و ارائه خدمات پرسود و موفق در بازار جهانی برای مدیران است که در تجارت جهانی باید مورد توجه قرار گیرند.

مفهوم قدیمی بازاریابی بر روی تولید کالا متمرکز بود وشرکتها تلاش خود را برای تولید محصولات بهترو بیشترمتمرکز می کردند. هدف شرکتها سودآوری بیشترووسیله ی نیل به آن فروش یا ترغیب مشتریان بالقوه برای خرید کالاهای شرکت بود. مفهوم جدید بازاریابی که از دهه ی ۱۹۶۰ مورد توجه قرار گرفت٬ تمرکزبازاریابی را از محصول به سوی مشتری تغییر داد. هدف شرکت باز هم سودآوری بیشتر بود٬ اما وسیله ی نیل به هدف توسعه یافت.

مدیریت بازاریابی جهانی چیست؟ مدیریت بازاریابی فرآیند تمرکز منابع واهداف سازمان برروی نیازها و فرصتهای محیطی است. آمیخته ی بازاریابی یا« چهارp» plce ٬promotion ٬price ٬productیعنی محصول٬قیمت٬فعالیتهای تشویقی و ترغیبی و مکان کانال توزیع از ابزارهای عمده ی مدیران بازاریابیمعاصرمیباشد. بنابراین بطورکلی بازاریابی جهانی٬ مجموعه ای ازمفاهیم٬ابزارها٬تئوریها٬عملیات٬روشهاوتجارب است که اخیرا″اصول آن شامل موارد زیر میباشد:
۱) ایجاد ارزش برای مشتریان و معامله ی ارزش
۲) ایجاد مزیت رقابتی
۳) تمرکزبرنیازها و خواسته های مشتریان
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما