275,000
تومان
4 ٪
261,300
تومان
افزودن به سبد خرید

مطلع انوار - جلد هفتم: فقه و اصول

دوره علوم و مبانی اسلام و تشیع 7

دسته بندی: نظام فکری و اعتقادی اسلام

ناشر: مکتب وحی

نویسنده: سید محمدحسین حسینی طهرانی

سال نشر: 1393

تعداد صفحات: 693

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

«مطلع انوار» دستنوشته های علامه سید محمد حسین حسینی طهرانی(ره) است که به صورت موضوعی با مقدمه و تعلیقات فرزند ایشان آیتالله حاج سید محمد محسن حسینی طهرانی منتشر می شود.

مطلع الانوار حاصل زحمات سالیان متمادی عمر شریف و پر برکت علامه آیة الله حاج سیّد محمّد حسین حسینی طهرانی می باشد که توسط خود ایشان، تحت عنوان مکتوبات و مراسلات و مواعظ و سخنرانی ها جمع آوری شده بود.
مطلع انوار (دوره محقّق و مهذّب، مکتوبات خطی، مراسلات، مواعظ) مرحوم علامه آیة الله حسینی طهرانی ـ رضوان الله علیه ـ که برگرفته از دستنوشته های ایشان است، در چهارده جلد منتشر شده است.
مطلع الانوار حاصل زحمات سالیان متمادی عمر شریف و پر برکت علّامه آیة الله حاج سیّد محمّد حسین حسینی طهرانی ـ قدّس الله نفسه الزّکیّة ـ می باشد که توسط خود ایشان، تحت عنوان مکتوبات و مراسلات و مواعظ و سخنرانی هائی به عنوان دست مایه های اوّلیّه جهت تدوین کتب «دوره علوم و معارف اسلام» جمع آوری شده بود تا در فرصت مناسب به تبویب و تنقیح و تهذیب و تحقیق آن بپردازند، که پس از رحلت ایشان در چهارده مجلّد به همراه مقدّمه و تعلیقه های فرزند ایشان، آیة الله حاج سیّد محمّد محسن حسینی طهرانیتوسط انتشارات مکتب وحی آماده طبع و نشر گردیده است.

در این مجلد مباحث «فقه خاصه»، «فقه عامه و مقارن» و «قواعد فقهیه و اصولیه» مطرح شده است. این کتاب در سه بخش، 12 فصل و 4 باب در 702 صفحه چاپ شده است که مقالاتی در باب «مهرالسنه»، «حرمت شطرنج» ، «حرمت موسیقی و غنا» و برخی مباحثات و مکاتبات علامه طهرانی با آیات عظام خویی، گلپایگانی، سید احمد خوانساری و ... در آن آورده شده است.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام