loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چفیه های زخمی: خاطرات سردار حاج احمد مسعودی از دوران دفاع مقدس

ناشر سوره مهر

نویسنده سید حسن حسینی ارسنجانی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 312

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40134 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب خاطرات سردار حاج احمد مسعودی از دوران دفاع مقدس است که خاطرات جالب و در نوع خودش منحصر به فردی از آن دوران دارد. سردار مسعودی در زمان دانش آموزی به جبهه می رود و به درجه جانبازی نائل می شود.
او در عملیات های مختلفی از جمله بدر و خیبر و کربلای 4 حضور داشته و روایت های دست اولی از این عملیات ها برای خواننده ها روایت می کند.
سردار مسعودی بارها به واسطه جراحت هایی که برداشته بود برای مداوا به پشت جبهه ها باز می گردد و مجددا به جبهه های حق علیه باطل اعزام می شود. وی با وجود جراحات زیادی که برداشته بود ولی به محض اطلاع از آغاز عملیات جدید خود را به هر سختی و با وجود جراحات به جبهه ها باز می گردد و بی سیم چی عملیات ها بوده است.

ناگهان از زمین کنده شدم و در هوا معلق زدم. آسمان پر از گرد و خاک و ترکش و پاسدار و بسیجی بود. چند بار معلق زدم و چند متر آن طرف تر محکم به زمین خوردم. طوری که حس کردم تمام استخوان هایم خرد شد. همه جا تیره و تار بود و از آسمان گرد و خاک ترکش و دست و پا می بارید. موج انفجار حالم را به هم ریخته بود. دنیا پیش چشمم سیاه شده بود و زمین دور سرم می چرخید. دود و غبار غلیظی جلوی دیدم را گرفته بود و بوی باروت به سرفه ام می انداخت.انگار قیامت کبری بود. نگران بچه ها بودم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما