loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سقای معرفت - جلد دوم: راز زیارت امامان معصوم صلوات الله علهیم و حضرت اباالفضل علیه السلام

5 (1)

ناشر خلق

نویسنده باقر فخار

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 180

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 40683 10003022
20,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

عموم شیعیان، قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس را ساقی ناکام عاشورا می­ دانند و بر مشک و چشم مجروح او چون مشک حضرتش اشک می­ ریزند. اما اهل معرفت، حضرت اباالفضل العباس سقّای همیشگی می­ دانند؛ سقای معرفت.

کم نبوده ­اند بزرگانی که در مسیر پر پیچ و خم سلوک الی الله و در وادی های حیرت و در تشنگی­ های سرگشتگی، با توسّل به آن باب الحوائج، دریا دریا زلال معرفت دریافت کردند و نوشیدند و نوشانیدند.

کتاب سقای معرفت که از آثار فاضل ارجمند و دانشمند محقق، جناب حجت­ الاسلام و المسلمین باقر فخار است، با اسلوبی عالمانه به معرفی قطره ­ای از دریای فضائل آن ماه بنی هاشم پرداخته است.

جلد نخست این کتاب به حضرت اباالفضل العباس اختصاص دارد و جلد دوم، به بررسی اسرار زیارت امامان و حضرت قمر بنی هاشم می ­پردازد و از هفت بخش تشکیل شده است:
بخش اول: مراتب معرفت؛
بخش دوم: زیارات در آئینه روایات؛
بخش سوم: حکم زیارات؛
بخش چهارم: طهارت در هنگام زیارت؛
بخش پنجم: غسل زیارت؛
بخش ششم: ویژگی های حرم های مطهر؛
بخش هفتم: فرازهایی از زیارت ائمه معصومین
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما