loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مشاهیر خاندان صدر - جلد دوم: نسب نامه خاندان آقامجتهد

5 (1)

ناشر موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر

نویسنده محسن کمالیان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 427

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 41564 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«آقا مجتهد» نام مشهور آیت الله سید محمدعلی موسوی عاملی (1239 – 1274 ق) است. وی اولین فرزند ذکور آیت الله العظمی سید صدرالدین موسوی عاملی، مؤسس خاندان صدر است. آقا مجتهد از فقهاء و مدرسین حوزۀ علمیۀ اصفهان بود که به نبوغ علمی شهرت داشت و در سن دوازده سالگی آیت الله العظمی سید محمدباقر شفتی بیدآبادی اجتهادش را تصدیق کرد.

وی خاندانی بزرگ و پر برکت از خود به یادگار گذاشت که با برخی دیگر از خاندانهای مهم علمی شیعه در اصفهان، از جمله خاندانهای بیدآبادی، خاتون آبادی، مدرس مطلق، روضاتی و اژه ای در هم آمیختند.

جلد دوم از مجموعۀ «مشاهیر خاندان صدر» طی تعداد 59 نمودار شجره نامه، 275 یادداشت و در 427 صفحه، به معرفی نسب نامۀ خاندان آقا مجتهد پرداخته است. آیات الله سید محمدجواد صدرعاملی، سید صدرالدین صدرعاملی، شیخ محمدرضا نجفی مسجدشاهی، سید علاءالدین مدرس مطلق، شهید دکتر سید محمد حسینی بهشتی و د ه ها تن از فرهیختگان دیروز و امروز حوزه، دانشگاه و اجتماع، از اعقاب آقا مجتهد هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما