loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عارفانه

5 (1)

ناشر بنیاد شهید چمران

نویسنده مصطفی چمران

گردآورنده کتاب مهدی چمران

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 4180 10003022
130,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، مجموعه ای از دست نوشته های شهید دکتر «مصطفی چمران» است که به کوشش مهدی چمران جمع آوری شده است. این نوشته ها بازگوکننده بسیاری از حالات شهید چمران در لحظات و مواقع مختلف و در شرایط خاص خود بوده است؛ مباحثی که عموما در زاویه دید عارفانه شهید چمران قرار گرفته و با قلمی زیبا بیان شده است، بنابر این دست نوشته ها در ارتباط با موضوع خاصی نیست و مطلب مشخصی را دنبال نمی کند. محل و زمان نگارش دست نوشته ها دقیقا مشخص نیست، گرچه با شواهد و قرائنی می توان حدس زد که درآمریکا، لبنان یا ایران به رشته تحریر درآمده است. برخی از عناوین دست نوشته ها عبارت اند از: احتیاج به عرفان، آرزو داشتم، قلب محبوب، من زاده توام، من نماینده خدایم، عشق و تنهایی، قربانی عشق، غوغای عشق، فقر و عشق، قربانگاه عشق، نیاز دارم، و ای اشک مقدس.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما