loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هر آیه یک قصه (آموزش آیه ها با موضوعات تربیتی برای کودکان) (دوره پنج جلدی)

هر آیه؛ یک قصه و یک تصویر

3 (3)

ناشر براق

نویسنده سید حمید موسوی گرمارودی

تصویرگر طیبه توسلی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 75

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42706 10003022
200,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آموزش کودکان و تربیت آنان با استفاده از آیات قرآن و ارایه تصاویری در زمینه فهم مفاهیم قرآنی است. در این اثر با بهره گیری از قصه و داستان متناسب با رده سنی کودکان، به تبیین مفاهیم اخلاقی قرآن کریم پرداخته شده و ذیل هر آیه از آیات قرآن به صورت مصور داستانی کوتاه ویژه تربیت اسلامی کودکان ارایه شده است. در این داستان ها به بیان مسائل مانند: آغاز کارها با نام خدا، سلام کردن، توکل کردن بر خدا، کنجکاوی نکردن در کار دیگران، دعوا و دشمنی نکردن، صدا نکردن با القاب زشت، مشورت کردن با دیگران، عمل کردن به قول و وعده خویش، پاسخ دادن بدی با خوبی، پرهیز از خودپسندی، اعتقاد داشتن به اینکه خدا همه را می بیند، اثبات یگانگی خدا به زبان ساده، پاکیزگی و رعایت بهداشت و اجازه گرفتن برای ورود به خانه دیگران و نیز برخی دیگر از پیام های اخلاقی و تربیتی پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما