loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی در آیینه اعتدال

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده مجتبی فرجی

سال نشر : 1380

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 44087 10003022
19,000 17,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قرآن، امّت اسلامی را «امّت وسط» نامیده است و بهترین امور، آن است که به اعتدال باشد.
رعایت اعتدال و میانه روی در همه جوانب زندگی امری پسندیده است و در روایات اسلامی نیز بدان توصیه شده و فقط جاهل و نادان است که یا افراط می کند و یا تفریط .
نویسنده در این کتاب کوشیده تا اهمیت و جایگاه «اعتدال» در زندگی را تبیین کند و بازتاب های زندگی متعادل و نیز نامتعادل را بنمایاند.

«تعریف و اهمیت تعادل»، «بازتاب های تعادل و عدم تعادل» و «اعتدال در امور زندگی» عناوین سه گانه فصول این کتابند.
همچنین در انتهای این اثر، خاتمه ای برای نتیجه گیری کلی و تکمیلی بحث نیز درج شده است.

کتاب های قرآن کریم، نهج البلاغه، بحارالانوار، تفسیر قمی، تهذیب الاحکام، خصال، درالمنثور، دعائم الاسلام، روح المعانی، سنن ابن ماجه، شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید، غررالحکم و دررالکلم، فردوس الاخبار، فرهنگ لاروس، قصص الانبیاء، اصول کافی، کنزل العمال فی سنن الاقوال والافعال، لسان العرب، مجمع البحرین، محاسن، مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل، مصباح المتهجد، المواعظ العددیه، المیزان، نوادر و وسائل الشیعه از منابع و مآخذ نویسنده در تدوین این اثرند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما