loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صحنه های تکان دهنده در تاریخ اسلام

5 (2)

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده محمد عبدالله عنان

مترجم علی دوانی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 395

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 4410 10003022
84,000 75,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

صحنه های تکان دهنده در تاریخ اسلام نامی است که مترجم محترم به کتاب پرارج نویسنده بزرگ مصری محمد عبدالله عنان به نام (مواقف حاسمه فی تاریخ الاسلام) داده است. مولف این کتاب که در میان نویسندگان اسلامی یکی از اساتید فن به شمار میرود، با مطالعات وسیع و مشاهدات عینی خود در قلمرو اسلامی و دیار غرب، کتاب ها و آثار ذی قیمتی به وجود آورده است.
آنچه در این تاب می خوانید، مجموعه ای از وقایع و حوادث خطیری است که در خلال تاریخ اسلام پدید آمده و در برخورد همیشگی میان شرق و غرب و اسلام و مسیحیت به نحو آشکاری تاثیر بخشیده است. در این رویدادها خواننده می بیند که چگونه خاطره جنگ های صلیبی، قرن ها محور کشمکش ها بوده و هرگاه اسلام خواسته نیرو بگیرد چگونه آتش آن شعله ور گشته و چرا تا کنون راهی برای صلح بین این دو قطب نیافته اند. کتاب کتاب صحنه های تکان دهنده در تاریخ اسلام در 22 فصل تدوین شده است.

کتاب صحنه های تکان دهنده در تاریخ اسلام، نوشته محمد عبدالله عنان است و با ترجمه علی دوانی توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما