loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های غرب وحشی - جلد اول: به دنبال دماغ خیس

ناشر سوره مهر

نویسنده شهرام شفیعی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 94

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 4520 10003022
27,000 25,650 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«به دنبال دماغ خیس» اولین تجربه نویسنده در مجموعه «قصه های غرب وحشی» است که با تصویرگری رضا مکتبی همراه شده است؛ قصه هایی که تمام ویژگی های دنیای وسترن را از قبیل گاو چران ها، سرقت، تیراندازی، تقابل خیر و شر و تصاحب زمین به تصویر می کشد. به جز کلانتر که شخصیت اصلی داستان های اوست، دیگر شخصیت های ثابت قصه های شفیعی عبارتند ازپروفسور (کلانتر بازنشسته ای که هنوز توی ننوی زمان بچگی اش می خوابد)، مادربزرگ کلانتر (محکوم به حبس ابد افتخاری به خاطر یک عمر خلافکاری)، فرفره (اسب تیزروی کلانتر که می تواند در جا روی یک پا دور بزند)، قوز بزرگ (ثروتمند ترین گربه شهر و مالک مؤسسه خدمات کفن و دفن) و برادرش قوز کوچک.
مؤلف در اولین داستانش، موضوع گم شدن نوه یک گاودار ثروتمند و ماموریت کلانتر برای پیدا کردن او را دستمایه کارش قرار داده است. ماجرایی که با ورود مادربزرگ به طمع سرکیسه کردن پیرمرد گاودار و همکاری او با راهزن ها برای پیدا کردن یک نوه تقلبی، به گره افکنی و گره گشایی های طنازانه ای منجر می شود. «به دنبال دماغ خیس» به عنوان کتاب اول از مجموعه «قصه های غرب وحشی»، نشانگر سبک و سیاق نویسنده در پرداخت قصه ای کمیک، به کارگیری شوخی های چند لایه و عمیق و نوع نگاه هوشمندانه و غیرسطحی او به طنز است.

... با شنیدن این حرف فرفره با تمام سرعت حرکت کرد (یعنی با بالاترین شتاب ممکن شلیک شد) آنها دیوار چوبی هتل را سوراخ کرده بودند و از آن رد شده بودند ... و حالا درست جلوی پیشخوان قرار داشتند. آقای هتلدار که سرش روی دفتر صورت حساب ها بود گفت: «هی پسر بیا چمدونای آقا را بگیر ... به شهر ما خوش اومدین ... اگه امکان داره اسبتون چند لحظه بیرون منتظر باشه...»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما