loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لابی صهیونیستی و سیاست خارجی آمریکا

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 45729 10003022
350,000 332,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سیاست خارجی آمریکا در منطقه ی خاورمیانه بیش از هر عامل دیگری تحت تأثیر لابی صهیونیسم است. طی چند دهه ی اخیر و به ویژه از زمان جنگ اعراب و اسرائیل، رابطه با اسرائیل به مسئله ی اساسی سیاست آمریکا در خاورمیانه تبدیل شده است.
لابی صهیونیسم از چنان قدرتی در سیاست خارجی آمریکا برخوردار است که توانسته این باور غیرقابل خدشه را به وجود آورد که منافع ملی هر دو کشور یکی است.
بدیهی است که سیاست خارجی هر کشوری در راستای تأمین منافع ملی آن کشور شکل می گیرد. این مسئله به ویژه در سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه صدق نمی کند. به طوری که تأمین امنیت و منافع رژیم صهیونیستی محور اصلی سیاست های آمریکا در منطقه است.
تمام سیاست های نادرست آمریکا در منطقه، از حمله به عراق گرفته تا تهدید دائمی ایران تحت فشار لابی قدرتمند صهیونیسم شکل گرفته است. سیاست هایی که چهره ی بین المللی آمریکا را به شدت خدشه دار نموده است.

واقعیت آن است که حوزه ی قدرت و نفوذ لابی فقط منحصر به سیاست خارجی آمریکا نیست و ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را شامل می شود.
در حوزه سیاست داخلی آمریکا با قاطعیت می توان ادعا کرد که هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری، اعم از جمهوری خواه و دموکرات، بدون جلب رضایت صهیونیست ها و حمایت های مالی آنان نمی توانند حتی به پیروزی در انتخابات فکر کنند.
اسرائیل، منافع نامشروع صهیونیست ها و دروغ بزرگ هولوکاست، خط قرمز سیاستمداران بلندپایه ی آمریکایی است.
از طرف دیگر رسانه های گروهی آمریکا از مطبوعات و شبکه های خبری گرفته تا تلویزیون و سینما به طور عمده تحت سلطه ی صهیونیست هاست.
نیویورک تایمز، واشینگتن پست، لس آنجلس تایمز و وال استریت ژورنال و شبکه های خبری مهمی همچونNBC ،ABC و CBS همگی در اختیار یهودیان هستند و در راستای منافع آنها حرکت می کنند.
کتاب حاضر که به موضوع لابی صهیونیسم و نقش آن در شکل گیری سیاست خارجی آمریکا پرداخته اثر ارزشمندی است که می تواند ابعاد مختلف این موضوع را روشن سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدجواد اصغری

با توجه به متن بی طرفانه این اثر ، ولی سعی در این دارد که بگوید یهود (صهیونیسم) هیچ کنترلی روی رسانه های و ... ندارد ، حال اینکه در قسمت هایی این ادعا توسط برخی اسناد رد ارائه شده رد می‌شود ... به هر حال چهره نسبتا روشنی از سیاست های صهیونیسم توسط آمریکا را نشان میدهد

23 تیر 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما