loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آینه در کربلاست: گزیده اشعار عاشورایی

ناشر سروش

گردآورنده کتاب شیرینعلی گلمرادی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 220

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46822 10003022
8,000 7,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع شهادت حضرت امام حسین (ع) و عاشورا حادثه ای به عظمت یک فرهنگ ماندگار است. هیچ حادثه ای در تاریخ سراغ نداریم که تا این اندازه تکرار و واخوانی شده باشد و چنین تأثیر شگفتی در همه عرصه ها داشته باشد. این حادثه در طول تاریخ، در قالب آثار متعدد هنری، از جمله شعر نیز بازتاب وسیعی داشته است.

کتاب حاضر گزیده ای از سروده های آئینی شاعران معاصر درباره وجود مبارک "حضرت امام حسین (ع) و حادثه کربلا" و وقایع آن است که با بهره گیری از منابع و مآخذ موجود، گزینش و سعی شده است از نظر کیفی، قداست و اهمیت موضوع مورد توجه قرار گیرد.

ابتدای کتاب با شعری زیبا از رهبر بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با نام آفتاب نیمه شب شروع شده و به تعداد 93 قطعه شعر از شاعرانی چون خسرو احتشامی، محسن احمدی، حسین اسرافیلی، قیصر امین پور، عباسعلی اویسی و غیره در این کتاب به چشم می خورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما