90,000
تومان
5 ٪
85,500
تومان
افزودن به سبد خرید

کی هنوز نخوابیده؟

دسته بندی: کودکان و نوجوانان

ناشر: امیرکبیر

نویسنده: اورسل شفلر

تصویرگر: آنا کارینا بیرکن اشتوک

سال نشر: 1394

تعداد صفحات: 152

امتیاز
1
نفر
5 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب «کی هنوز نخوابیده؟» نوشته اورسل شفلر شامل مجموعه داستان های کوتاه آلمانی و تخیلی است که فاطمه خونساری آنرا برای کودکان گروه سنی «ب و ج» ترجمه کرده است.

در قصه های کودکانه آلمانی، موجود کوتوله ای وجود دارد که روی چشم و صورت بچه ها شن رویایی می پاشد تا آنها بتوانند بخوابند. نام این کوتوله، مرد شنی یا کوتوله شنی است. او بسیار محبوب بچه هاست و بچه ها داستان های او را خیلی دوست دارند.

این کتاب شامل 26 داستان است که بوسیله مرد شنی یا کوتوله شنی روایت می شود. درهر داستان کوتوله شنی به جایی می رود و با کسی ملاقات می کند و در آنجا داستانی را تعریف می کند. این داستان ها تخیلی است و می تواند در پرورش قدرت تخیل و خلاقیت کودکان بسیار موثر باشد.

خواندن این کتاب می تواند بهترین روش برای سرگرم کردن کودکان و یا خواباندن آنها باشد. عناوین برخی از این داستان ها عبارتند از «کرم ابریشم جهانگرد»، «اتوبوس مادربزرگ»، «مرغابی فراموشکار»، «تام ببری و گربه نره سیاه»، «کفش ورزشی عالی»، «باران ساز شهر سالامانکا»، «کوگل بلیتز پرستار بچه می شود»، «روح رنجیده قلعه»، «روح در خانه کنتس ویگلمور»، «سلطان پیتزا» و «بومب و گربه های تی تی سی».

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام