loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پله پله زندگی: مهارت های برنامه ریزی در زندگی روزانه

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده ناهید دومان بیگلو

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 159

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

مدیریت و برنامه ریزی در زندگی، سعی و تلاشی آگاهانه در استفاده بهینه از لحظه لحظه زندگی است که با شناخت نیازهای حقیقی و تفکیک آن از نیازهای کاذب، آغاز شده در جهت انتخاب و دستیابی به مقاصدی صحیح در راستای زندگی سعادتمند، به طراحی برنامه هایی همه جانبه و مناسب برای رفع نیازها میپردازد. تلاش در راه مقاصد در نظر گرفته شده و در نهایت ارزیابی از عملکرد همه جانبه و جلوگیری از آسیبها و موانع موفقیت در برنامه ریزی، فرد را به زندگی حقیقی خود و سعادت جاودانه اش رهنمون می سازد.

مطالب این کتاب در شش فصل به بررسی اجمالی مسائل مهم پیرامون برنامه ریزی می پردازد:
- کلیات برنامه ریزی
- نیاز، خواست و گرایش
- مقصد
- عزم، اراده و قصد
- برنامه و برنامه ریزی
- نظارت و ارزیابی فعال

موضوع هر فصل در چند قسمت کوتاه بیان گردیده است. و تقریبا بعد از هر قسمت پرسش و یا پرسش هایی در رابطه با مطلب گنجانده شده است.
کتاب پله پله زندگی، چکیده ای است از کتاب ارزشمند مبانی و مهارت های برنامه ریزی که توسط جناب احمدرضا اخوت و سرکارخانم سارا شهیدزاده تالیف شده است. در صورتیکه مایل به مطالعه تفصیلی موضوعات هستید، خواندن این کتاب نیز توصیه می شود.

انسان و زندگی او ابعاد متعددی دارد و این زندگی دیدنی می شود وقتی انسان را با همه ابعاد وجودی اش ببینی و بر این اساس برای زندگی اش برنامه ریزی کنی، این صفحات چکیده ای است از برگ برگ کتاب «مبانی و مهارت های برنامه ریزی».
هر چند مطالب کوتاه و خلاصه اند اما زمان تفکر بر تک تک نکات همچنان به قوت خود باقی است. و با تفکر، تعقل و تدبر بر این نکات است که می توانید زندگی تان را تازه تبدیل کنید به زندگی و پله پله صعودی زیبا و مطمئن داشته باشید به ستیغ بلند سعادت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما