loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حوزه باید انقلابی بماند: متن و تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در جمع «نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم» در اسفند 94 به ضمیمه سخنرانی مهم ایشان در سال 79 در حوزه علمیه قم

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محمدرضا فلاح شیروانی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 96

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47974 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"حالا حوزه قم را بخواهند از انقلاب تهی کنند، این چیز کوچکی است؟ انگیزه هایی وجود دارد برای این کار، حرف من این است. بنده عرض می کنم اگر بخواهیم نظام اسلامی - همین نظامی که الان تشکیلاتی دارد، قوای سه گانه ای دارد، نیروهای مسلحی دارد، دستگاه ها و سازمان های گوناگونی دارد - انقلابی بماند، اسلامی بماند، حوزه قم باید انقلابی بماند، اگر حوزه قم انقلابی نماند، حوزه های علمیه اگر انقلابی نماندند، نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت."
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

در انتهای سال 94 خبر یک دیدار عمومی تاملات و تحلیل هایی را در فضای عمومی حوزه های علمیه و قدری هم فضاهای نخبگانی جامعه برانگیخت.
خبر این بود که مقام معظم رهبری مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم را به حضور پذیرفته اند و سخنان مهمی را با ایشان در میان گذاشته اند.
آنچه از این سخنرانی منعکس می شد این بود که مقام معظم رهبری مخاطبین را متوجه مخاطره "انقلاب زدایی از حوزه" کرده اند...

این کتاب شامل متن و تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در اسفند 94 به ضمیمه سخنرانی مهم ایشان در سال 79 در حوزه علمیه قم می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما