loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظریه های نوین روان درمانگری و مشاوره (اصول، فنون و مطابقت های فرهنگی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48140 10003022
100,000 95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امروزه روان درمانگری و مشاوره یکی از ضرورت های زندگی روزمره انسان ها به شمار می آید. کتاب حاضر مشتمل بر مباحثی همچون: شناسایی، بیان اصول، مکانیزم ها و فنون نظریه های جدید و مطرح روان درمانگری و مشاوره است. این پژوهش را باید به نوعی مکمل مباحث طرح شده در کتاب (نظریه های بنیادین روان درمانگری و مشاوره) دانست، چرا که تحولات روان درمانگری و مشاوره را بر مبنای نظریه های کلی دنبال می کند. در این اثر دانشجویان، به ویژه در سطوح تحصیلات تکمیلی با این تحولات آشنا می شوند و روان درمانگری را با دیدی انتقادی پیگیری می کنند. هر چند پرداختن به موضوعات اصلی، مانع از شرح جزئیات شده است؛ اما یکی از چالش های بزرگ روان درمانگری و مشاوره در جامعه ایرانی مطابقت آن با فرهنگ اسلامی است. در پایان هر فصل این مطابقت ها و چالش های اساسی بیان شده اند.
در پایان نیز بر مبنای الگوی اسلامی یک الگوی درمان و مشاوره چند بعدی معنوی معرفی شده است که از گسترش آن در جامعه ایرانی بیش از یک دهه می گذرد.

این کتاب شامل فصول ذیل می باشد:
1- مفاهیم کلی روان درمانگری و نقد آن
2- روان درمانگری روان پویشی
3- روان درمانگری بر اساس تحلیل روابط متقابل
4- روان درمانگری هستی نگر یا وجودی
5- معنا درمانگری
6- روان بنه درمانگری
7- درمان های مکمل شناختی رفتاری
8- واقعیت درمانگری (نظریه انتخاب)
9- درمانگری های معنوی (مذهبی) و درمان چند بعدی معنوی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما