loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی (دوره پنج جلدی)

ناشر آفتاب توسعه

نویسنده جمعی از نویسندگان

ویراستار محمدحسن مقیسه

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 2739

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48422 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
650,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی (دوره پنج جلدی)، نوشته جمعی از نویسندگان است و توسط محمدحسن مقیسه ویراستاری شده است. این کتاب در انتشارات آفتاب توسعه منتشر شده است. این مجموعه حاوی 90 مقاله در حوزه های فلسفه و روش شناسی، کاربردی سازی علوم انسانی، نقد علوم انسانی متداول و رویکردهای رایج، مدیریت تحول، نظریه های ممتاز و ... در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

اولین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، اردیبهشت 1391 در مرکز همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار شد. مجلدات این کتاب بر اساس کمیسیون های اصلی کنگره تفکیک شده است:
- مقالات کمیسیون فلسفه و روش شناسی علوم انسانی اسلامی شامل 30 مقاله در دو جلد
- مقالات کمیسیون کاربردی سازی علوم انسانی اسلامی شامل 19 مقاله در یک جلد
- مقالات کمیسیون نظریه های ممتاز در علوم انسانی اسلامی شامل 7 مقاله، مقالات کمیسیون مدیریت تحول علوم انسانی شامل 8 مقاله و رویکردهای رایج به علوم انسانی اسلامی در جهان اسلام شامل 5 مقاله در یک جلد
- مقالات کمیسیون نقد علوم انسانی متداول شامل 21 مقاله در یک جلد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما