loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از عاشورا بیشتر بدانیم

72 پرسش و پاسخ درباره عاشورا براساس کتاب دانش نامه امام حسین علیه السلام

4 (1)

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده حسن فاطمی موحد

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48585 10003022
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بی تردید حماسه عاشورا حادثه ای بی نظیر در تاریخ بشریت است؛ حماسه ای شبیه قرآن که کاویدنِ بیشترِ آن، نکاتی جدید را فراروی ما قرار می دهد.

«از عاشورا بیشتر بدانیم» در بردارنده ی 72 پرسش و پاسخ به منظور شناساندن واقعه ی عاشورا با استناد به منابع درخور اعتماد است. رعایت اختصار، پرداختن به شبهه های امروزین، ذکر اسناد، حذف عبارات عربی و زبان جوانانه، از ویژگی های این اثر است.

پاسخ ها براساس «دانش نامه ی امام حسین (ع) بر پایه قرآن، حدیث و تاریخ» تألیف آیت الله محمد محمدی ری شهری است.

کتاب دانشنامه امام حسین(ع)، تألیف آیت الله محمد محمدی ری شهری از آثار ارزشمند مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث است که از تمام جهات به معرفی امام حسین(ع) با استناد به منابع حدیثی و تاریخی، پرداخته است. نظر به گستردگی این کتاب در ۱۶ جلد، مطالب پراکنده در مورد زیر بار ظلم بنی امیه نرفتن آن امام همام، در یک جلد و در قالب پرسش و پاسخ، در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما