loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازی ها و فعالیت های بچه های خوشبخت: کتاب کار برای والدین و مربیان

کتاب های عسل

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51150 10003022
36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

همه پدر و مادرها دوست دارند فرزندانی باهوش، با نشاط و کارآمد داشته باشند و مایلند که تمامی امکانات ممکن را برای رسیدن به این مهم برایشان فراهم کنند. اما همه توجه ندارند که اگر فرزندانشان را پای بساط تلویزیون و رایانه رها کنند و به دنبال کارهای خود بروند، این هدف تحقق پیدا نمی کند.
شاید هم نمی دانند چگونه با حجم روز افزون برنامه های تلویزیونی، بازی های رایانه ای، ماهواره و دیگر امکانات الکترونیکی و اینترنتی مقابله کرده و ذهن و روح فرزندانشان را برای دریافت ارزش ها و مهارت های مفیدتری آماده کنند.
اگر فرزندانمان را عروس و دامادهای فردا ببینیم، راهی نیست جز اینکه طرق مختلف فکر کردن و زندگی کردن را تجربه کنند. فرزندان ما می توانند به جای اینکه فقط درس بخوانند، حفظ کنند و امتحان بدهند، انواع مهارت های لازم برای زندگی را یاد بگیرند و موقعیت های مثبت، چالش زا و طیب را تجربه کنند.

مادران و پدران اولین و مهم ترین بسترسازان رشد و بالندگی فرزندانند. والدین و سپس مربیان و معلمان میتوانند با توجه و حوصله با کودک و نوجوان خود همراه شوند و با نگاهی دوباره به وسایل قابل بازیافت و هر وسیله در دسترس، مستمرا زمینه ساخت بهترین کار دستی های نو و خلاق را فراهم کنند. یادمان باشد، مربی پر حوصله، سرحال و نوآور میتواند کودکان را به سمت رشد و خودشکوفایی فکری و عملی راهبری کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما