loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قواعد تفسیر قرآن

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51346 10003022
95,000 90,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از علوم پیش نیاز بسیار مهم برای ورود به تفسیر قرآن شناخت قواعد تفسیری مبتنی بر مبانی متقن عقلی، نقلی یا عقلایی است که هم براساس آن قواعد تفسیر ضابطه مند و قابل ارزیابی باشد و هم با رعایت آنها خطاهای تفسیری کاهش یابد. این کتاب برای تأمین این نیاز تصنیف و در آن چهل و هفت قاعدة تفسیری برپایة سیرة عقلا در فهم متون و دلائل عقلی و نقلی تبیین شده است .

در کتاب پیش رو برای فرایند تفسیر پنج گام تصور و قواعد تفسیری بر اساس آن گام ها دسته بندی شده است و از این رو کتاب هفت فصل دارد. فصل نخست، به مباحث مقدماتی و فصل های دوم تا ششم به قواعد تفسیری مخصوص به هرگام از گام های پنج گانة تفسیر و فصل هفتم به قواعدی که در تمامی گام های تفسیر کاربرد دارد، اختصاص یافته است.

کتاب حاضر به عنوان متن درسی پژوهش‌محور برای دانشجویان و طلاب رشته‌های قرآن و حدیث، تفسیر و علوم قرآنی در مقاطع تحصیلات تکمیلی تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما