loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غزه از بازگشت می نویسد: مجموعه داستان

مجموعه داستان های کوتاه از پانزده نویسنده فلسطینی

ناشر آرما

نویسنده رفعت العرعیر

مترجم امیرحسین حیدری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 248

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51675 10003022
30,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آنچه که از انسانیت ناب، ترحم و مبارزه جویی جوانان فلسطین در این مجموعه از داستان های کوتاه می خوانیم گواه انعطاف پذیری، مقاومت و زیبایی مردمی است که در هر نقطه ای از جهان مورد خشونت و ظلم قرار گرفته اند.

نویسندگان این داستان ها، جوانان بیست ساله ای هستند که اگر چه صدای بمب و گلوله و برنامه های عامدانه اسرائیل برای آن ها همراه تک تک لحظات زندگی آن ها بوده است اما داستان هایشان به ما می آموزد که چگونه باید روحی تسخیر ناپذیر و اراده ای ناگسستنی داشت. این جوانان در حقیقت نسل بعدی نویسندگان و اندیشوران فلسطینی هستند. باید صدای آن ها را قوت بخشیم، مسیر را برایشان هموار سازیم، داستان هایشان را بخوانیم و راهشان را ادامه دهیم.

کتاب غزه از بازگشت می نویسد، مجموعه داستان های کوتاه از پانزده نویسنده فلسطینی است و توسط رفعت العرعیر گردآوری شده است و با ترجمه امیرحسین حیدری در انتشارات آرما منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما