loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرزند کشمیر

پژواک انقلاب اسلامی در شبه قاره هند

ناشر روایت فتح

نویسنده محمدعلی جعفری

ویراستار خدیجه عارفی

با همکاری سمیه حسینی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52948 10003022
7,700 6,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب خاطراتی از سید قلبی حسین رضوی یکی از دوستداران و عاشقان امام خمینی (ره) است که سال ها در کشمیر به تبلیغ انقلاب اسلامی و آرمان هایش پرداخته است. کتاب با بیان خاطراتی کوتاه و مهیج به صورت سلسله وار زندگی این استاد مجاهد را روایت می کند.
اگر چه کتاب دیگری با عنوان خاطرات سید قلبی حسین رضوی کشمیری از ایشان به چاپ رسیده است اما این کتاب به صورت جزیی تر به بیان وقایع زندگی ایشان می پردازد و از ترجمه اخبار انقلاب به زبان اردو تا صف طولانی برای شرکت در دفاع مقدس تا اهدای طلا توسط زنان کشمیری برای انقلاب خاطراتی خواندنی نقل می کند.

از شاگردان آیت الله بهجت بود؛ استاد اخلاق و اهل فضل. یکی از شاگردانشان تماس گرفت که استادمان می خواهد آقای رضوی را ملاقات کند. با روی باز پذیرفتیم. خودشان آمدند دم در برای استقبال. توی اتاق، در حضور شاگردانشان به پدرم فرمودند: «خاطرات شما را خواندم. به خاطر بعضی از قسمت هایش تحت تاثیر قرار گرفتم. بنده در درس اخلاقم به شاگردانم توصیه می کنم کتاب های شما را مطالعه کنند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما