loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور جنگجویان: 2500 سال زندگی دراماتیک سربازان از سامورایی های ژاپنی تا تک تیراندازهای آمریکایی

ناشر سایان

نویسنده آر.جی.گرنت

مترجم نگار باغبانی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 352

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور جنگجویان؛ درباره زندگی سربازان چه در میدان جنگ و چه بیرون از آن است که در قالبی جدید و فشرده به نگارش در آمده است. این کتاب شما را به سفری پرماجرا می برد تا در میان تجربه های سربازان - از سامورایی ژاپنی گرفته تا تفنگ داران آمریکایی - کندوکاو کنید؛ سربازانی که نبردهایی را از سر گذرانده اند و بهای جنگ را پرداخته اند.

با خواندن ماجراهای مربوط به آموزش سربازان شرایط زندگی در جبهه و درگیری ها در تاریخ 2500 ساله نظامیان و زندگی در خط مقدم را تجربه کنید. درباره فنون و تکنیک های جنگی هر دوره مطالبی بیاموزید و زره، یونیفورم، تجهیزات شخصی و سلاح های به کار رفته در میدان نبرد را ببینید.

این کتاب شما را به گردشی در درون قلعه ها، کشتی ها، تانک ها و هواپیماهایی می برد که سربازان با آنها به جنگ می رفتند؛ از کشتی های وایکینگ ها گرفته تا درون کابین بمب افکن بی-17. کتاب دایره المعارف مصور جنگجویان، تصاویر واقعی و جذاب را با وضوح بسیار بالا برای علاقه مندان در بخش های مختلف گرد هم آورده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما