loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رسانه ها؛ روند هم گرایی و تحولات فناورانه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53114 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
146,000 138,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب، 11 مقاله در تشریح و تبیین همگرایی و تحولات فناورانه رسانه ها در چهار بخش، به شرح زیر تدوین شده است:

بخش اول- جنبه های نظری

مقاله های مرتبط با این بخش عبارتند از: «فناوری های نوین ارتباطی؛ مدلی برای همگرایی فناوری، انسان و جامعه؛ دکتر مسعود کوثری»، «همگرایی رسانه؛ پیشینه تاریخی و آینده پیش رو؛ دکتر زهره شاه قاسمی» و «چالش ها و ظرفیت های همگرایی رسانه ای در جهان دوفضایی شده؛ علی حاجی محمدی».

بخش دوم- جنبه های رسانه ای

این بخش شامل چهار مقاله است: «فناوری های نوین پخش تلویزیونی و سیاستگذاری تلویزیون در ایران؛ دکتر عبدالله بیچرانلو»، «سینما و فناوری های نوین ارتباطی؛ بهارک محمودی»، «بازی های آنلاین و همگرایی رسانه ای: ترکیب خلاقانه رسانه ها؛ مطالعه موردی بازی تراوین؛ دکتر آوات رضانیا» و «همگرایی فناوری با رویکرد رسانه های اجتماعی؛ جواد افتاده».

بخش سوم- جنبه های روزنامه نگاری

مقاله های این بخش عبارتند از: «همگرایی در رسانه های خبری آنلاین: بررسی انواع همگرایی در روزنامه های چاپی و آنلاین؛ دکتر مقداد مهرابی» و «از روزنامه نگاری شهروندی تا شبکه وندی؛ همگرایی و آینده نگری یک حرفه؛ دکتر حسین بصیریان جهرمی».

بخش چهارم- جنبه های اجتماعی

مقاله های این بخش شامل «تحولات فناورانه رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی؛ دکتر حمیده مولایی» و «همگرایی رسانه ها و آموزش مجازی در مدارس و دانشگاه ها؛ دکتر عباس تقی زاده» است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما