loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول فقه کاربردی - جلد دوم: ادله و منابع فقه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 53277 10003022
108,000 102,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر به وسیله گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به عنوان منبع درسی برای دانشجویان رشته حقوق در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تدوین شده است.

این اثر دومین جلد از مجموعه سه جلدی «اصول فقه کاربردی» است که در ضمن سه مبحث به بررسی ادله و منابع فقه می پردازد. بررسی مفاهیم و اصطلاحات مربوط به ادله و منابع فقه و کلیاتی پیرامون قطع و ظن، در اولین مبحث جای گرفته است. مبحث دوم با عنوان «ادلة اربعه» به بررسی چهار منبع معتبر نزد شیعه یعنی کتاب، سنت، اجماع و عقل پرداخته و در سومین مبحث، دیگر ادله همچون عرف، بنای عقلا، قیاس و مصالح مرسله، مورد بررسی قرار گرفته است. در این جلد نیز سعی شده تا ضمن بیان متقن و روان مطالب، مباحثی که دارای کاربرد حقوقی است یا با حقوق ارتباط نزدیک تری دارد با تفصیل بیشتر و با ذکر نمونه های حقوقی مناسب، تبیین گردد.

پیشگفتار
فصل سوم: ادلّه و منابع فقه
     مبحث اول: کلیات و مفاهیم
     مبحث دوم: ادلّه اربعه
     مبحث سوم: دیگر ادلّه و منابع احکام
منابع و مآخذ
نمایه مواد قانونی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما