loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پداگوژی: علم و هنر یاددهی - یادگیری از دوران باستان تا به امروز (نظریه و کاربرد)

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان منبع اصلی درس «فلسفه تعلیم و تربیت» به ارزش 3 واحد ترجمه شده است.

چگونه نظریه ها و کاربردهای علم و هنر یاددهی - یادگیری (پداگوژی) در غرب تکوین یافته است؟ تأثیر و پیامدهای نظریه های یاددهی-یادگیری و کاربرد آنها بر شکل گیری جوانان، بزرگسالان و مدرسان چگونه بوده است؟

برای پاسخ به این پرسشها کتاب «پداگوژی: نظریه ها و کاربردها از دوران باستان تا به امروز» به دقت و با نگاهی روشنگرانه تاریخ تکوین پداگوژی سنتی در دوران باستان تا تولد مدرسه در قرون وسطی، و آموزش انسان گرا در عصر "تجدید حیات" را، از یک سو، و پداگوژی نوین در قرن بیستم میلادی تا عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات را، از سوی دیگر، بازنمایی می کند.

این کتاب حاصل کار گروهی از صاحب نظران در علوم تربیتی و علوم اجتماعی در دانشگاه های کانادا، ایالات متحد امریکا و اروپا است که با همیاری درباره جریان های عمده و افراد تأثیرگذار در تکوین علم و هنر یاددهی - یادگیری در طول تاریخ غرب پژوهش نموده اند.

مطالعه این کتاب، کلیدهای لازم را برای تأمل، نقد و مطالبه چرایی و چگونگی تحقق اهداف یاددهی - یادگیری در نظامهای آموزشی، برنامه های درسی و به ویژه کیفیت حرفه معلمی، با زبان تخصصی مرجع، به دست می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما