ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
موجود شد باخبرم کن

تحلیل تناظر و کاربردهای آن

دسته بندی: کتاب های درسی

ناشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت)

نویسنده: حیدرعلی هومن

سال نشر: 1389

تعداد صفحات: 192

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته روان شناسی و سایر رشته ها در همه مقاطع به عنوان منبع دروس «آماری» تدوین شده است.

هدف اصلی از تألیف این کتاب، علاوه بر پرورش افرادی که به کار پژوهشگری در زمینه مسائل علوم گوناگون اشتغال دارند، تشویق و ترغیب دانشجویان به تفکر منطقی و اصولی و نشان دادن کیفیت مهیج کاربرد روش های آماری در حل مسائل پژوهشی است.

مباحث کتاب نتیجه تجارب گسترده نویسنده کتاب در تدریس آمار و روش های پژوهش علمی است و در جهت بالا بردن توانایی درک دانشجویان نسبت به مفاهیم اساسی آمار و همچنین به عنوان یک راهنمای فنی برای حل مسائل پژوهشی نگاشته شده است. از آنجا که اتکا به ترجمه یک منبع واحد، نمی تواند جوابگوی همه نیازهای پژوهشگران باشد، نگارنده متون این کتاب را با استفاده از چند منبع معتبر خارجی که در پایان کتاب آمده، تهیه و تدوین کرده است.

تحلیل تناظر، تکنیکی است آماری که برای همه پژوهشگران و دانشجویانی که به گونه ای با بررسی و پژوهش سروکار دارند، مفید است. مسائل این کتاب منطبق با تحلیل نظامدار طرح های متکی بر آزمایش و مشاهده تنظیم شده است و دانشجویان را در راستای یادگیری موارد کاربرد آمار در موقعیت های واقعی زندگی یاری می دهد و به همین دلیل یک راهنمای فنی مفید برای حل مسائل پژوهشی کاربردی به شمار می آید.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام