loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر فیزیولوژی فعالیت ورزشی مولکولی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54095 10003022
175,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته تربیت بدنی در مقطع دکتری در کلیه گرایش ها به عنوان یک کتاب مبنایی برای فیزیولوژی ورزشی سلولی و مولکولی به ارزش 2 واحد ترجمه شده است.

فیزیولوژی فعالیت ورزشی مولکولی، ژنتیک ورزش، سازوکارهای مولکولی و علل سازگاری ناشی از فعالیت ورزشی را معرفی می کند.

این کتاب به پرسش هایی از این نوع پاسخ می دهد: علت اینکه انسان مسافت طولانی تری می دود چیست؟ کدام یک از گوناگونی های توالی DNA، توده عضلانی زیاد را کُد می کند؟ فعالیت ورزشی از راه چه سازوکارهایی دیابت نوع 2 را بهبود می بخشد؟

این کتاب مزایای بسیاری دارد: ارائه خلاصه ها، تعریف اصطلاحات کلیدی، راهنمایی ها برای مطالعه بیشتر، پرسش های مروری، عرضه آراء پیش گامان فیزیولوژی فعالیت ورزشی مولکولی، بررسی پژوهش های برجسته در این حوزه، و توصیف روش های پژوهش.

این کتاب تلفیقی از موضوع های اصلی حوزه علوم ورزشی و فعالیت ورزشی است که عبارت اند از: تغذیه، تمرین استقامتی، تمرین مقاومتی، فعالیت ورزشی، بیماری مزمن و سالمندی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما