loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روسیه: جامعه، سیاست و حکومت

ویراست 3 با تجدید نظر و اضافات

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54220 10003022
182,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مطالعات روسیه در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «سیاست و حکومت در روسیه» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

آنچه پیش روی خوانندگان است حاصل یک فعالیت پژوهشی آهسته اما پیوسته و چندساله است. در این کار تلاش شده است چارچوب بررسی های معمول «سیاست و حکومت» گسترش یابد و حوزه های دینی، فرهنگی، هویتی و فکری را نیز شامل شود. از جمله مزیت های این پژوهش بهره گیری گسترده از منابع روسی در کنار سایر منابع و مشاهده و بررسی تحولات از نزدیک و به صورت میدانی است. علت طولانی شدن تکمیل این تحقیق تنها اشتغالات اجرایی من نبوده است بلکه وقوع مکرر تحولات جدید و بنیادین طی چند سال اخیر در سیاست داخلی و خارجی روسیه و نیاز به تغییر و افزودن مطالب، مزید بر این علت بوده است از ویژگی های دیگر کتاب حاضر این است که به جای تمرکز بر چارچوب های عمومی و سوابق تاریخی منتشر شده در آثار دیگر، بیشتر به تشریح وضعیت کنونی و تبیین مختصات روسیه معاصر و آخرین وضعیت و تحولات عصر ولادیمیر پوتین پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما