loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت توسعه روستایی (بنیانهای نظری)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54716 10003022
8,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته برنامه ریزی روستایی و قابل استفاده برای رشته های توسعه روستایی/ توسعه کشاورزی و ترویج در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان منبع فرعی دروس «مدیریت روستایی/ جایگاه روستا در برنامه ریزیهای کلان/ مدیریت زیست محیطی و برنامه ریزی محیطی/ برنامه ریزی کالبدی سکونتگاههای روستایی» تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

مدیریت و رهبری، هنر و تجربه ای قدیمی است که ضرورت آن از دیرباز تا کنون باقی است. این ضرورت برای جامعه روستایی ایران برای برقراری عدالت انسانی و مکانی، بیش از پیش احساس می شود. در این کتاب، تلاش شده است با تعریف مدیریت و مدیریت روستایی و رهبری روستایی، تفاوت های این دو مفهوم بررسی شود. همچنین نظریه ها، رویکردها و سبک های رهبری در روستا مورد بحث قرار می گیرد. سپس مؤلف، رابطه توسعه روستایی و مدیریت و رهبری فراگیر را به بحث می گذارد و سرانجام چهارچوب برنامه ریزی محلی در مدیریت روستایی را ترسیم می کند.

پیشگفتار
فصل اول: تعاریف و وظایف مدیریت و رهبری روستایی
فصل دوم: رویکردها و نظریه های مدیریت و رهبری روستایی
فصل سوم: توسعه روستایی و مدیریت و رهبری فراگیر
فصل چهارم: چهارچوب برنامه ریزی محلی در مدیریت روستایی
سخن آخر
منابع
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما