loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظریه های بنیادین روان درمانگری و مشاوره (اصول ، فنون و مطابقت های فرهنگی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54897 10003022
190,000 180,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر به عنوان منبع درسی برای دانشجویان رشته های روان شناسی و مشاوره، روان پزشکی، علوم تربیتی و نیز دیگر علاقه مندان به این دست از مطالعات تهیه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

این اثر به معرفی نظریه های اساسی در روان درمانگری و مشاوره می پردازد. خواننده، ابتدا با مفاهیم اصلی، پایه های نظری در حد چارچوب کلی و سپس با نظریه ها و اصول درمان، آشنا می گردد.

این کتاب به طور منحصر به فردی اصول، مکانیزم ها و فنون را از هم جدا کرده است و به نظر می رسد دانشجو با تفکیک مباحث نظری و عملی به چگونگی پیوند نظر و عمل در روان درمانگری و مشاوره پی می برد. تقویت پایه های نظری به طور خلاصه و یاددهی جهت گیری عملی به طور تفصیلی رغبت دانشجو را برای به کارگیری متعهدانه اصول در صحنه عمل افزایش می دهد. چگونگی آماده سازی درمانگر و مراجع برای یک درمان یا مشاوره موفق در هر نظریه ای به طور خلاصه بیان شده است. بررسی انتقادی، ارزشیابی و پشتوانه تجربی و نیز امکان تطابق فرهنگی هر نظریه به طور مختصر دانشجو را با به کارگیری محتاطانه فنون آشنا و زمینه خلاقیت برای بومی سازی آنها را تحریک می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما