loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدافعان حرم 9: مثل نسیم (شهید احسان حاجی حتم لو)

2 (1)

ناشر روایت فتح

نویسنده اعظم السادات حسینی

ویراستار فاطمه دوست کامی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55027 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«مثل نسیم» نهمین کتاب از مجموعه مدافعان حرم مربوط به زندگینامه شهید «احسان حاجی حاتم لو» است. این شهید متولد فروردین ماه سال 63 و از پاسداران تیپ 45 جوادالائمه گرگان بود که در اسفند سال 93 در حلب سوریه به آرزوی دیرینه خود، شهادت، رسید.

کتاب مدافعان حرم 9: مثل نسیم (شهید احسان حاجی حتم لو)، نوشته اعظم السادات حسینی است و در انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

«سیداحسان را با تعدادی از بچه ها می گذاشتم یک اکیپ. تجهیزات را که به بچه ها می دادم وقتی می دید بعضی از وسیله ها ناقص است؛ همان ها را برمی داشت برای خودش و بهترها را بین بچه ها تقسیم می کرد. یک وقت می دیدی نوک سرنیزه اش شکسته یا دسته اش شکسته و وقتی می خواهد باهاش کار کند کف دستش را اذیت می کند، می گفتم: «خب سیدجان! چرا اینو برداشتی؟»

می خندید و می گفت: «فرقی نداره، می خواد یکی دیگه برداره، من برمی دارم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما