loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وزارت ترس

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده گراهام گرین

مترجم پرویز داریوش

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 400

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55416 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«وزارت ترس» یکی از رمان های پلیسی گرین، اثری پرکشش، جذاب و خواندنی است و برای نخستین بار در سال 1343 توسط پرویز داریوش به فارسی ترجمه و به پیشخان کتاب فروشی ها راه یافته است.

گراهام گرین از بزرگترین نویسندگان انگلیسی زبان است که برخی آثارش در زمره آثار کلاسیک ادبی جای گرفته است. وی در سال 1904 در انگلستان به دنیا آمد و در سال 1991 در سن 86 سالگی از دنیا رفت.

گرین به عنوان رمان نویس، نمایشنامه نویس، منتقد ادبی و سینمایی و نویسنده پرکار داستان های کوتاه شناخته می شود و در طول عمر طولانی خود در فراز و نشیب های سیاسی و انقلابی گوشه و کنار جهان حضوری فعال داشت و ماجرای داستان هایش بیشتر در ارتباط با همین وقایع قرن بیستم است.

داستان که شروع می شود آرتور به اندازه ی کافی بدبختی پشت سر گذاشته.او مردی است که تازه از بیمارستان روانی که در آن بستری بود خلاص شده. و بنابراین مهمانی در باغ برای او احساسی خوشایند دارد. گرین مثل اغلب رمان هایش به خوبی موفق می شود حال و هوای حاکم بر داستان را در چند صفحه ی اول به خواننده منقل کند.دوران جنگ است، وضع خیلی چیزها کساد شده و مردم به اندک شادی قانع اند. و وقتی بدشانسی بزرگی مثل جنگ وجود دارد بدشانسی های دیگر خودی خود پشت هم قطار می شوند. در همان صفحات ابتدایی، آرتور رو را ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما