loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عاشقانه های عالمانه: مهارت های زیست همدلانه در کنار طلاب و روحانیون

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55567 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به خانواده های طلاب و روحانیون کمک می کند تا با کسب شناختی صحیح از ویژگی های زندگی طلبگی، زندگی همدلانه و عاشقانه ای را در کنار آنان تجربه کنند.

حکایت ما طلبه ها، داستان آن پدری است که اسم پسرش را گذاشته بود رستم و خودش می ترسید صدایش بزند، عده ای چنان معصوم و دست نایافتنی یمان می کنند که هرچه خودمان هم فریاد می زنیم که آقا اشتباه گرفته اید، می گویند: آقا، از بس که شکسته نفسی می کنند اینگونه می فرمایند و عده ای هم تمام مشکلات انسان ها از آغاز پیدایش بشر تا آخر الزمان را زیر سر ما می دانند. این عدم شناخت صحیح و قضاوت های عموماً بی پایه و اساس دوست و دشمن نسبت به ما طلاب و روحانیون باعث شده که حتی پدر، مادر، همسر و فرزندان ما نیز شناخت درستی از ما، اهدافمان، علت انتخاب این مسیر توسط ما و آنچه لازمۀ زیست همدلانه در کنار ماست را نداشته باشند.
زندگی شیرین دلِ عاشق می خواهد و عشق خالص و همیشگی از چشمۀ علم سیراب می شود، عاشقانه های عالمانه پیوند دلچسب عشق و علم است در تداوم یک عمر برای زندگی در کنار طلاب و روحانیون.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مصطفی

سلام علیکم خسته نباشید کتاب چند جلد هستش یکی یا بیشتر

30 شهریور 1397

یک جلد

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما