loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گرگ دریا (علمی و فرهنگی)

ادبیات کلاسیک جهان؛ 6

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده جک لندن

مترجم جواد پیمان

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 378

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56444 10003022
97,000 92,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب گرگ دریا، دغدغه اصلی جک لندن افشای ستم و بهره کشی ناعادلانه از انسان ها است، وی صحنه هایی که تصویر کرده را با چشم خود دیده است و قهرمان های داستان های او معمولا کسانی هستند که با آنها معاشرت داشته است.

آثار جک اندن و از جمله رمان گرگ دریا،گاهی رنگ شدید ناتورالیستی به خود می گیرند و غالبا تجزیه و تحلیل های بسیار دقیق اجتماعی هستند. او در این اثر می گوید: « زورمندان ناتوانان را می خورند که نیروی خود را حفظ کنند. خوشبخت ها پیش از همه می بلعند و بیش از همه حرکت می کنند»

ماجرای رمان گرگ دریا از آن‌جا شروع می‌شود که جوانی به نام همفری ون ویدن که از خانواده مرفهی است با کشتی عازم دیدار دوستش می‌شود، ولی کشتی‌ای که با آن سفر را شروع می‌کند غرق می‌شود و ویدن به‌وسیله کارکنان یک کشتی شکاری به نام شبح نجات پیدا می‌کند.
ناخدای کشتی یا همان گرگ دریا به ون ویدن اجازه نمی‌دهد که از کشتی خارج شود و از طریق کشتی دیگری روانه محل مورد نظرش شود.
گرگ دریا ابتدا او را شاگرد یک آشپز عقده‌ای می‌کند. ولی ماجراها به‌سمتی می‌رود که ویدن را به معاونت خود برمی‌گزیند. رفتار گرگ دریا به‌حدی وحشیانه است که ویدن هم مانند کارکنان دیگر کشتی به این نتیجه می‌رسد که باید او را به قتل برساند.

کتاب گرگ دریا اثر جک لندن است و با ترجمه جواد پیمان در انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما