loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معجزه ی خواب: خواب راحت و کافی طی درمان وابستگی مواد

مجموعه کتاب های راهنمای مراجعان

1 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56561 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خواب در همه ی گونه های جانداران از حشرات گرفته تا پستانداران دیده می شود. خواب یکی از رفتارهای انسان است که تقریباً یک سوم از زندگی وی را در برمی گیرد. مغز برای عملکرد صحیح خود به خواب احتیاج دارد. با این وجود، اثرات روانی و رفتاری خواب، درافراد مختلف متفاوت است. اهمیت خواب در سلامتی و بیماری، از زمان بسیار قدیم مورد توجه بوده و خواب آشفته یکی از دلایل مهم رنج و بیماری انسان در هر سنی تلقی شده است. اختلالات خواب متنوع و متعددند و علل متفاوتی دارند اما آنچه مسلم است اثر منفی این اختلالات روی سلامت جسمی و روانی انسان است.

اختلال خواب ناشی از مواد، اغلب هم در طی مصرف و هم در دوره ی ترک اتفاق می افتد. علاوه بر این، اختلال خواب می تواند هم کمیت و هم کیفیت خواب شما را مختل کند. در این کتاب ضمن تعریف خواب، بی خوابی و کم خوابی به معرفی و توضیح اختلالات خواب و درمان آن پرداخته و چگونگی خواب راحت در طی درمان سوء مصرف مواد را برای مراجعان تسهیل می کند. در انتهای کتاب تمرینات تن آرامی جهت کاهش استرس و فشار روانی ضمیمه گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما