20,000
تومان
5 ٪
19,000
تومان
افزودن به سبد خرید

شیشه؛ غول چراغ جادو، یا، اهریمن خفته: هر آنچه شما باید در مورد شیشه (مت آمفتامین) بدانید

دسته بندی: روانشناسی

ناشر: مهرسا

نویسنده: حامد اختیاری

تصویرگر: نعیم تدین

سال نشر: 1391

تعداد صفحات: 48

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

در داستان ها آمده است که غولی قدرتمند به واسطه نفرین جادوگر شهر در چراغی زندانی شده بود، تنها صاحب چراغ جادو می توانست با دست کشیدن بر چراغ، غول را از داخل آن خارج نماید. تنها راه شکسته شدن طلسم جادوگر این بود که غول چراغ آرزوهای صاحب خود را برآورده سازد تا شاید روزی صاحب غول، آرزوی آزادی او را نماید. این داستان که در میان همگان به «افسانه علاء الدین و غول چراغ» معروف است تصویرگر آرزوهای ما انسان ها برای دست یافتن به آرزوهایمان به ساده ترین روش و به کمک یک نیروی فوق بشری است.

ماده شیشه یک داروی بسیار موثر و قوی است که در افراد مصرف کننده انرژی و لذت زیادی برای کار و فعالت ایجاد می کند اما اینجا این سؤال مطرح است که این نیروی فوق العاده از جنس غول چراغ است که ما را به آرزوهایمان می رساند و یا اهریمنی خفته است که آن گاه که بزرگ شود و از خواب بیدار گردد دودمان ما را بر باد خواهد داد. حتماً آرزوی همه ما این است که خبرهای خوبی در این رابطه بشنویم شاید اگر هر کدام از ما بتوانیم با مصرف شیشه یک غول چراغ به دست آوریم اتفاق بسیار خوبی باشد!

بگذارید در این کتاب به صورتی صادقانه به دور از ترساندن و غلوکردن با شما در مورد این داروی نوظهور صحبت کنیم تا این امکان را در انتهای کتاب برای شما فراهم آوریم که خود شما قضاوت کنید که داستان از چه قرار است؟

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام