loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام رضا علیه السلام و زندگی (وزیری)

5 (1)

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده مهدی غلامعلی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56605 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نه تنها امام رضا (علیه السلام) خورشید درخشان اهل بیت (علیه السلام) در سرزمین ایران است؛ بلکه ایمان به او بزرگ ترین سرمایه شیعیان اثنی عشرییبه شمار می آید. نگاهی کوتاه به زندگانی آن حضرت، چراغ راه همه عاشقان آن امام همام است.

در کتاب «امام رضا(ع) و زندگی»، سبک زندگی رضوی را می آموزیم و قدری همراه پیشوای معصوم خودبه زندگی اهل ایمان سرک می کشیم.سیری در سیره زندگی هشتمین حجت خدا،ما را با شیوه زندگانی خاندان پیامبر(ص)آشنا می سازد.آنان همواره الگوی عملی پیروان خود بوده و با رفتار خودراه درست را به اهل ایمان نشان داده اند.امیدواریم این اثر ارزشمند ،نقشی بسزا در سامان دادن به سبک زندگی اهل ایمان داشته باشد و شمیم زندگانی امام رضا(علیه السلام)رادرخانواده هایمان بدمد.

مولف مجموعه احادیث مربوط در تبیین سبک زندگی رضوی(ع)در این اثر، از کتاب های معتبر همچون کتاب «شریف الکافی(اثر شیخ کلینی)»، عیون اخبارالرضا(ع) (اثر شیخ صدوق)، الارشاد(اثر شیخ مفید) و بحارالانوار(اثر علامه مجلسی) به همراه نیم نگاهی به آثار معاصر نظیر کتاب«مستندالرضا(ع) اثر عزیزالله عطاردی» گردآوری کرده است.

کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» در 8 بخش، موضوعاتی چون امام و خانواده و خویشاندان، امام و مردم، امام و حاکمان، امام و خوراک و بهداشت، امام و علم و حکمت، امام و معصومان، امام و عبادت، امام و ذکر و دعا را مطرح می کند و به بررسی آن ها می پردازد. کتاب امام رضا(ع) و زندگی، نوشته مهدی غلامعلی است و در انتشارات به نشر منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما