loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماجرای غدیر خم

ناشر براق

نویسنده عبدالرحمن شکری

تصویرگر فرشته منعمی

طراح شرکت سیمای نور کوثر

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 16

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56798 10003022
30,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در قالب داستان کوتاه چگونگی به امامت رسیدن امام علی(ع) را با نثری روان برای کودکان بیان می کند.

یکی از مهم ترین و ماندگارترین حادثه زندگی پیامبر (ص) ماجرای غدیر خم و به امامت رسیدن امام علی(ع) است. واقعه ای که قرآن هم از آن یاد می کند و مورخان لحظه به لحظه آن را ثبت کرده اند.

پیامبر به اذن خدا در بازگشت از آخرین سفر حج خود در هجدهم ذی الحجه سال دهم هجرت در منطقه ای به نام غدیر خم یارانش را متوقف می کند و آنچه را فرشته وحی بر ایشان نازل کرده به مردم ابلاغ می کند. پیامبر دست امام علی(ع) را بالا می برد و او را جانشین و ولی و سرپرست مسلمانان بعد از خود معرفی می کند. ایشان خود ابتدا با امام علی(ع) بیعت می کنند و سپس از یکصد و بیست هزار مسلمانی که در آنجا حضور داشتند می خواهند با علی بیعت کنند. پیامبر همچنین این وظیفه را به عهده حاضران می گذارد که غایبان را مطلع کنند.

این کتاب مزین به تصاویری با رنگ آمیزی متنوع است که به انتقال مفهوم به مخاطب کمک می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما