loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهانه بودن - کتاب سوم: دندان این طمع از جنس الماس است، آن را نمی کنم

باش تا بهانه ای برای بودنم باشد

ناشر آیین فطرت

نویسنده محسن عباسی ولدی

ویراستار زهیر توکلی

با همکاری رادیو معارف

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 171

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57655 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه «تا ساحل آرامش» که در چهار کتاب منتشر شده است، تلاش می کند شما را با قواعد زندگی مشترک آشنا کند. این مجموعه راه رسیدن به آرامش در زندگی مشترک را با چراغی که از آیات نورانی قرآن و جملات درخشان اهل بیت روشن کرده نشان می دهد.

تاکنون «تا ساحل آرامش» به تنهایی چاپ و منتشر می شد؛ امّا از این پس هر کدام از مجلّدات این مجموعه، ضمیمه ای دارد که حاوی نثرهای ادبی است «بهانه بودن» نام مجموعه ای است که چهار کتاب از آن، ضمیمه ادبی مجموعه «تا ساحل آرامش» است.

ضمیمه های ادبی «تا ساحل آرامش» حامل پیام مهمی هستند: مهدویت را تنها در میان دعای ندبه ها و دعای عهد ها نمی شود زنده نگه داشت. امام زمانی که در متن زندگی ما نباشد، امام زمان نیست. با امام زمان (عج) باید زندگی کرد. زندگی را باید بر مدار میل او مدیریت کرد.

به نظر می رسد مطالعه هر یک از این کتاب ها را اگر پس از مطالعه همان جلدِ «تا ساحل آرامش» انجام دهید، مفیدتر باشد. البتّه این کتاب ها طوری نگاشته شده که برای افرادی که انگیزه کافی برای مطالعه کتاب های تربیتی ندارند، قابل استفاده باشد.

اثر حاضر، ضمیمه ادبی جلد اول کتاب تا ساحل آرامش، حاوی عناوین زیر است:
«تقاصی که برای دوری از تو می دهیم»، «شما ما را همیشه به سوی آسمان دعوت می کنید»، «تو خوبی، من بدم. می خواهم مثل تو خوب شوم آقا!»، «تو که بیایی، باید همه چیز را برگردانی سر جای خودش.»، «عیب ها جز در هرم محبت تو آب نمی شوند» و ... .

من یک نفر را سراغ دارم
که هرچه را گفتید
بی کم و کاست، داراست
و دختر رازم را
دوست دارم به او بدهم
و یقین دارم راهی که نشانم می دهد
تنها راهی است که قابل پیمودن است.
من دوست دارم با او مشورت کنم
فقط با او .

تو بهتر از من می دانی آن یک نفر کیست
و من، دندان این طمع را
دندانی از جنس الماس می دانم
پس هیچگاه آن را نخواهم کند
منتظر می مانم مشاور دلسوز من!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما