loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقویم تاریخ دفاع مقدس - جلد چهل و هشتم: دروغ بزرگ

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده مرکز اسناد انقلاب اسلامی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 1152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 58422 10003022
65,000 61,750 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دروغ گوی بعثی علی رغم هجوم آشکارش به مرزهای میهن اسلامی و اشغال چندین کیلومتر از خاک مقدس این سرزمین، با وقاحت تمام ایران را متجاوز می خواند. با گذشت روزها و هفته ها از آغاز جنگ و آنگاه که مردان مؤمن و مدافع میهن اسلامی او و قشون شومش را متوقف ساختند و به عقب راندند، هنوز بر دروغش اصرار می ورزد و در سخنان و اطلاعیه ها و... ایران را متجاوز می خواند و پشتیبانان او علی رغم همه ی براهین موجود در معرفی متجاوز، از بیان آن خودداری می کنند.

گردانندگان این صحنه انواع بمب ها، راکت های شیمیایی و .... را در نهان و آشکار به او عرضه می کنند و با این همه خود را بی طرف و حامی صلح معرفی می نمایند. دروغِ بی طرفی آنان که می خواستند با ظاهری آراسته درون پلیدشان را از انظار جهانی مخفی دارند، کم کم رنگ باخته و آنان با گفتارشان خود را رسوا می کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما